اتوماسیون بازاریابی 101: اهداف & برنامه ریزی

شما احتمالا توسط در حال حاضر در مورد مزایای اتوماسیون بازاریابی شنیده و شاید شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد چگونه سرمایه گذاری در بستر های نرم افزاری می تواند انقلابی خود را بازاریابی، کوتاه شدن چرخه فروش خود و نتایج واقعی درایو درآمد.
اما چگونه می دانید از کجا شروع کنم؟
انتخاب راه حل های اتوماسیون بازاریابی تصمیم گیری مهم است: نه تنها اتوماسیون بازاریابی سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و منابع، اما سیستم شما انتخاب می کنید تأثیر زیادی در فعالیت های روزانه هر دو شما تیم بازاریابی و فروش داشته باشد. پس این مهم به انجام تحقیقات مناسب و رفتن به مرحله ارزیابی با حق سؤال در ذهن است.
18
ما شکسته پایین روند تحقیقات به سه مرحله برای ایجاد چارچوبی برای ارزیابی فروشندگان به شکل سوال بپرسید هر یک، و پیدا کردن راه حل مناسب خود را کمک به:
  • مرحله 1: خود ارزیابی
  • مرحله 2: اهداف & برنامه ریزی
  • مرحله 3: ارزيابي فروشنده
هنگامی که شما به پایان بخش خود ارزیابی (اتمام بازاریابی اتوماسیون 101: خود ارزیابی از برای ورقه کار مفید)، چند دقیقه تعریف امیدوارم رسیدن با اتوماسیون بازاریابی و چگونه شما برنامه ای برای مدیریت پلت فرم شما مهم است. حتما بحث اتوماسیون بازاریابی با تمام ادارات که تحت تاثیر قرار خواهد شد و تعریف الزامات خاص هر، بنابراین استفاده از کاربرگ زیر برای برنامه ریزی بازاریابی چگونه هر دو و استفاده از بازاریابی و فروش به اتوماسیون درو مزایای:
اهداف & planning2 01
آماده برای انتقال به فاز ارزیابی دانلود رایگان بازاریابی اتوماسیون راهنمای خریدار ما برای برگه بیشتر است که می تواند کمک به شما برای شناسایی عوامل است که واقعا یک فروشنده را از دیگری متمایز و تعیین نحوه انتخاب محصول است که نزدیک ترین ارتباط با نیازها و اهداف خود را تراز می کند.