هنگامی که نمی تواند کمک اتوماسیون بازاریابی

اینترنت تا به ایجاد پایگاه داده همیشه در حال تحول از اطلاعات و راه حل برای هر مشکل ما روبرو می شوند ممکن است است و همه منظمی سازمان یافته و انتظار فقط گوگل به دور. نوک سریع و یا فناوری های جدید به ما راست بدون توجه به آنچه ما شخصی یا کسب و کار مشکلات، می رسد.

این توانایی برای حل تمام مشکلات ما را به سرعت به ما حس آموخته-ناتوانی، اغلب امید بستن به چشم پوشیدن از تغییرات سخت نفع تعمیر سریع را داده است.

بیشتر بخوانید: تفاوت بازاریابی و تبلیغات چیست؟

خوب، اگر شما “که مثل من اصلاً صدا ندارد!” فکر? این ممکن است به این باور، به عنوان سخت ترین بازاریابی و فروش گروه این هر روز انجام می دهند.

ما همه از راهکار های منسوخ شده تلاش. از دسته و انفجار سبک ایمیل برای پیام رسانی پخش “فشار”، همه ما می دانیم که فروش و بازاریابی بازی تغییر کرده. بازاریابان تلاش برای پرتاب از راهکار قدیمی اتخاذ استراتژی های جدید و فناوری ساخته اند اما رفتارهای قدیمی هنوز باقی می ماند.

خودکار کردن فرآیندهای بد

بسیاری از شرکت ها در حال تبدیل به فن آوری مانند اتوماسیون برای رفع مشکلات بازاریابی و فروش خود را به عنوان بیشتر و بیشتر شرکت ها شاهد تبدیل اتوماسیون بازاریابی خود فروش و بازاریابی برای بهتر. در حالی که اتوماسیون می توانید فروش را متحول و روند بازاریابی برای شرکت اگر آن شرکت هنوز برگزاری بر روی بازاریابی عادات بد، وجود دارد کمی اتوماسیون می توانید به کمک. اتوماسیون گلوله نقره ای، طراحی شده برای رفع فرآیندهای شکسته خود را ندارد. اتوماسیون بسیار مورد نیاز تغییر در عادات و فرآیندهای بازاریابی به منظور تجربه حداکثر نتایج را ضروری می سازد.

بیشتر بخوانید: اتوماسیون بازاریابی 101: اهداف & برنامه ریزی

کوتاه کردن فرایند فروش
کوتاه کردن فرایند فروش

چهار راه مشترک کاربران اتوماسیون اغلب با روند منسوخ شکست اینجا هستید:

  • پایگاه داده های بی حد و حصر: اگر بازاریابان شده است خرید لیست یا منجر به واجد شرایط، پایگاه داده خود را با کیفیت بسیار پائین است که آنها باید خود را از همان آغاز معلول است.
  • هرزه نگاره،: حتی اگر بازاریابان بانک اطلاعاتی با کیفیت بالا، آنها هنوز منجر با استفاده از اتوماسیون به هرزنامه به جای دوخت کمپین به سفر مشتری را از دست می.
  • ضعیف محتوا: محتوا موتور است که درایوهای اتوماسیون است و متاسفانه، اتوماسیون آن برای شما ایجاد کند. بازاریابان نیاز به فروشگاه قابل توجهی از محتوای پرورش منجر.
  • بدون هدف قرار دادن: اتوماسیون استثنایی برای کاربران با محتوای پویا، تقسیم بندی، ارائه تجربه می تواند پرورش. اگر شما هنوز هدف قرار دادن، حال بزرگترین سود را نادیده گرفتن.

پس چگونه شما می توانید مطمئن اتوماسیون است موفقیت را? 3 عادات جدید شما نیاز به اطمینان حاصل شود که شما با استفاده از اتوماسیون به پتانسیل کامل خود اتخاذ اینجا.

ایجاد محتوای بزرگ

در عادت ایجاد محتوای ارزشمند است. این کمک خواهد کرد که شما را به تعامل با مخاطبان خود و ایجاد یک پایگاه داده بیشتر واجد شرایط. این همچنین به تعامل خود را با چشم انداز را در طول کمپین های معنی دار و با ارزش تر پرورش و اجازه می دهد شما را به مشکلات واقعی برای مخاطبان خود را به آدرس شما اجازه می دهد.

هدف قرار گرفتن

مجسمه نیم تنه از ذهنیت عمومی گذشته و استفاده از اتوماسیون به هر تعامل با شما احساس شرکت مانند تعامل یک به یک. نمره چشم انداز خود را برای اطمینان از آنها واجد شرایط هستند، آنها را ارزیابی مرحله خرید و آنها را با منافع و نیازهای خود را بخش درجه.

درک مشتری سفر

در نهایت، شما نیاز به درک مشتری سفر خود را. بدون بینش به چرخه فروش خود، حتی با ارزش ترین مبارزات پرورش هنوز هم عکس در تاریکی باشد. ابزار مانند گزارش چرخه عمر به شما ایده چگونه مشتریان خود را از طریق چرخه فروش حرکت و هستند که در آن نقاط ضعف در قیف خود را به من بدهید.

اتوماسیون می تواند به حل بسیاری از مشکلات فروش و بازاریابی خود را، اما آن نیز نیازمند تغییر در رفتار این کاربران نیز. بنابراین آیا شما کاربر زمان طولانی اتوماسیون یا فقط به دنبال آغاز شده است، حاصل از فرآیندهای بازاریابی و فروش خود را در گذشته و برگزاری بازگشت شما را از موفقیت واقعی اتوماسیون گیر هستند.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *